آموزش متمتیکا

آموزش نرم افزار متمتیکا

آموزش متمتیکا

آموزش نرم افزار متمتیکا

  • ۰
  • ۰

دوستان عزیز مطالب و برنامه ها این وبلاگ برای زمان دانشجویی خودمه یعنی اواسط دهه 80 ! که از همون موقع این محتوایی که الان میبینید رو توی وبلاگی که در پرشین بلاگ داشتم قرار میدادم ، منتها پرشین بلاگ به تاریخ پیوست. این بود که وبلاگ رو به سیستم وبلاگ دهی بیان انتقال دادم و ازشون کمال تشکر رو دارم که امکانات یه سایت کامل و حرفه ای رو در قالب یه وبلاگ رایگان در اختیار گزاشتن.

 
در مورد محتوای وبلاگ متاسفانه باید عرض کنم من بعد از فارغ التحصیلی توی همون سالا کلا از محیط علمی و درس و دانشگاه به دور بودم به همین دلیل دیگه نه از برنامه نویسی متمتیکا چیزی یادم هست و نه از علم و فیزیک برنامه ها
 
بنابراین تنها کمکی که ازم برمیاد اینه که اگر لینک دانلودی خراب شده یا اشتباه آپلود شده ، توی نظرات اطلاع بدید که تصحیح کنم
 

ترتیب قرار گیری برنامه هایی که گذاشتم (از ابتدایی به پیشرفته) از انتهای وبلاگ به بالا هست

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی